Perkhidmatan Sewa Kereta di Kota Bharu Kelantan

keretasewakotabharu.com

Assalamualaikum, disini saya ingin kongsikan perkhidmatan kereta sewa murah di Kota Bharu.
KeretaSewaKotaBharu.com (KSKB) adalah pilihan yang tepat kepada sesiapa yang berkunjung ke Kota Bharu dan ingin menyewa kereta.



http://www.keretasewakotabharu.com/2015/01/kereta-sewa-kota-bharu.html
kereta sewa kota bharu
 KSKB sedia mengambil dan menghantar pelanggan mereka ke sekitar Kota Bharu dengan percuma. Jika anda datang ke Kelantan melalui laluan udara, KSKB sedia menjemput anda di Lapangan Terbang Kota Bharu, Pengkalan Chepa.

Jika anda seorang pelajar di sekitar Kota Bharu, KSKB adalah pilihan tepat kerana kami sedia menghantar kereta ke tempat anda. Ramai student dari UiTM Kota Bharu, UMK Pengkalan Chepa, KPTM Kota Bharu dan student dari kolej-kolej sekitar Kota Bharu menyewa kereta dengan KSKB.

Lebih menarik lagi anda boleh berunding harga denga staff KSKB untuk harga sewa kereta. Anda juga dapat harga istimewa jika menyewa untuk beberapa hari. Semestinya ianya amat sesuai jika anda mahu sewa kereta untuk balik kampung andai kereta anda tidak sempat untuk service.

KSKB juga menitik beratkan soal keselamatan dan keselesaan pelanggan. Kenderaan yang disewakan sentiasa berada dalam keadaan terbaik dan sesuai untuk perjalanan jauh. Keselesaan dan kebersihan  kereta juga menjadi keutamaan KSKB sebelum mereka memberi sewa kepada pelanggan.

Pelbagai jenis kereta untuk disewa seperti Perodua Viva, Perodua Myvi, Perodua Alza, Nissan Almera, MPV dan bermacam lagi. Untuk lebih mudah anda boleh ke laman web mereka sendiri dan menghubungi terus staff mereka untuk tempahan di www.keretasewakotabharu.com


ANDA BERNASIB BAIK KEBELAKANGAN INI? CUBA MENANGI IPHONE 6S DISINI? HANYA JAWAB SOALAN MUDAH DAN KAMI AKAN MEMILIH PEMENANG SECARA RAWAK. MUNGKIN ANDA ORANG YANG BERTUAH ITU!!







kereta sewa kelantan, kereta sewa murah, sewa kereta murah, syarikat kereta sewa, sewa kereta kota bharu, sewa kereta airport pengkalan chepa, sewa kereta airport, homestay kota bharu, rumah tamu kota bharu, homestay murah, kereta sewa student, kereta sewa di kota bharu, kereta sewa di machang, kereta sewa di tanah merah, kereta sewa di rantau panjang, kereta sewa di pasir mas, kereta sewa di lundang, kereta sewa di bachok, kereta sewa di kuala krai, kereta sewa di gua musang, kereta sewa di ketereh, kereta sewa di kok lanas, kereta sewa di tunjong, kereta sewa di pasir puteh

4 comments:

  1. ssalamualaikum..
    sir/madam
    saya dari tiger14 group..kami pembekal gos tracker untuk kereta dan motor..konsep plug n play easy install..track mlalui gps dmana lokasi kereta2 anda..harga jauh rendah dari pasaran..jima berminat sila hubungi 0176744766(munir) atau page kami tiger14 lantern team

    ReplyDelete
  2. ssalamualaikum..
    sir/madam
    saya dari tiger14 group..kami pembekal gos tracker untuk kereta dan motor..konsep plug n play easy install..track mlalui gps dmana lokasi kereta2 anda..harga jauh rendah dari pasaran..jima berminat sila hubungi 0176744766(munir) atau page kami tiger14 lantern team

    ReplyDelete
  3. Is password creating trouble in your Binance account? Have you entered the wrong password or you have forgotten it? Instead of looking for reasons behind the cause, you should focus on solution which can help you in getting your problem fixed in a short-time. All you need to do is dial Binance Support Number which is functional all the time and users can put up their queries and get instant results in the short-interval of time.
    For More Info:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

    ReplyDelete

MUST READ