GEMPAR! 23 Orang Ghaib di Villa Nabila


Sekumpulan anak muda dilaporkan telah hilang didalam sebuah villa yang selama ini terkenal dengan cerita-cerita seram. Villa Nabila ini mempunyai pelbagai cerita. Ada yang mengatakan seorang kanak-kanak berusia 6 tahun telah dibunuh dan ditanam didalam dinding villa berkenaan oleh orang gaji dia sendiri. Yang pasti disebalik kisah seram itu villa yang sudah lama tidak dikediami ini telah menjadi sarang jin.


Sekumpulan remaja yang dipercayai memberanikan diri untuk menjejak makhluk ghaib ala "seekers" ini dipercayai hilang sejak sabtu (16/11/13). Daripada 30 orang yang memasuki villa berkenaan hanya 7 orang yang dapat keluar.



Laporan polis telah pun dibuat pada hari berikutnya. Anggota polis dan bomba sampai ke tempat kejadian dengan unit anjing pengesan namun dikatakan masih belum menemui mangsa-mangsa yang hilang. Dikatakan lagi suara meminta tolong kedengaran jelas didalam villa itu namun pihak polis dan bomba tidak menemui mereka yang dipercayai hilang. Malahan anjing pengesan polis juga tidak dapat mengesan apa-apa tanda.


Sehingga pagi ini (18/11/13), mangsa masih belum dijumpai dan dikhuatiri dighaibkan oleh jin dengan izinNya. Diharap semua mangsa berada didalam keadaan selamat.

Saksikan channel tv di Malaysia secara online disini


3 comments:

  1. gedikkkk sgtttt...pdn muke..dah mnyusahkn org,,polis bomba sume byk kje la dr lyan kes bodoh mcm ni,,,korg ni p mngji lagi bgus dr wat kje bodo..nk mati xpyh susakn org

    ReplyDelete

MUST READ