BLOGLIST PUTERI KASIH 2013


Bloglist Puteri Kasih 2013. Mula-mula baca benda ni terfikir pulak, ape ke benda bloglist ni? Nak kata baru berblog dah lama dah aku menulis dalam blog masa jaga Bola Station(sekarang dah KO sbb xupdate) dulu. Dulu aku menulis dalam blog hanya sekadar menulis tanpa menziarah rakan2 blogger lain. Selepas PAKJHU ni dibuat baru la aku seperti blogger2 normal yang lain dengan mengamalkan sifat murni suka menziarah hehehe.. Kira aku baru je la kenal dunia blogging ni.


Puteri Kasih ni selalu jenguk blog aku, tiap kali datang mesti komen tak pun klik iklan. Sikap mesra Puteri Kasih ni membuatkan aku terpikat dan ingin rasanya untuk memetik bunga di taman...erkk macam lebih2 pulak..hahahaa gurau-gurau je Cik Puteri yer.. 

Ala malas nak citer panjang la, makin mengarut la pulak.. Secara ringkas tepat dan padatnya korang baca apa Puteri Kasih cakap ni :
"Bersempena dengan kedatangan tahun baru sebulan lebih je dari sekarang, puteri ingin membubarkan bloglist lama dan menubuhkan satu bloglist baru.Tujuan puteri membubarkan bloglist lama adalah kerana kebanyakkan link blog yang terdapat dalam bloglist lama sudah tidak aktif lagi. Dan tujuan puteri tubuhkan bloglist baru pula adalah untuk berkenalan dengan lebih ramai rakan blogger dan untuk memudahkan puteri berblogwalking."

Haaa.. sapa2 nk tersenarai dlm bloglist bleh la baca dengan lebih lanjut di Puteri Kasih. Senang je, xpyh nk buat2 entri ke ape.. Puteri cuma jawab dua soalan wajib dan ni jawapan aku yang tepat padat dan ntah ape2.. :

Apa yang korang suka tentang blog puteri?
Saya suka blog Puteri kerana Puteri seorang yang peramah

Apa yang boleh puteri lakukan untuk memperbaiki blog ini
Saya xpandai nk komen2 utk perbaiki blog org ni, sbb blog sy pon ntah ape2.. tapi kalau nak suh komen jgk sy rse..... (15minit duk fikir) ..... ape kate puteri tukar kaler je.. smile.gif


hahahha thats all Puteri.. jangan marah yerr..

1 comment:

  1. wahh terharu :)

    terima kasih pakjhu..nanti puteri buat entri feedback yer

    p/s dah masukkan blog pakjhu dalam bloglist :)

    ReplyDelete

MUST READ