Cerita Hot Gadis Sekolah Dengan Drebar

Seperti hari-hari biasa, Julia bangun awal pagi dan bersiap untuk ke sekolah. Gadis manja yang berusia 16 tahun itu merupakan anak tunggal keluarga Dato' Ruslan. Mempunyai raut wajah yang cantik, kulit putih halus dan tubuh yang menawan semestinya Julia menjadi perhatian ramai pelajar lelaki di sekolah termasuk juga para guru. Gadis kacukan melayu-cina ini juga bersifat sangat manja selain mempunyai suara yang sangat lembut menambah kegeraman kaum lelaki melihatnya.



Nak dijadikan cerita, Dato' Ruslan dan isteri terpaksa ke luar negara atas urusan bisnes. Julia tidak dapat ikut kedua ibubapanya kerana perlu menghadiri kelas di sekolah. Harun sebagai driver dipertanggungjawabkan oleh Dato' Ruslan untuk membawa kemana saja Julia ingin pergi seolah Harun menjadi bodyguard kepada Julia. 



Pada suatu pagi, orang gaji dirumah Dato Ruslan, Makmah keluar pergi ke kedai runcit berdekatan rumah untuk membeli barang masakan. Harun yang sedang asyik meminum kopi dibawah tiba-tiba terdengar suara Julia memanggil Makmah dari biliknya di tingkat atas. Harun bergegas naik dan menuju ke bilik Julia.



Apabila membuka pintu bilik Julia, Harun sedikit terperanjat apabila melihat Julia yang hanya berkain tuala meronta manja memangil-mangil nama Makmah. Melihat Harun yang hanya berkain pelikat pagi itu, Julia memandang tajam ke arah mata Harun.

Dengan lirikan manja mata Julia, Harun yang berusia lewat 40an itu terus menghampiri Julia dan memberikan berus gigi kepada Julia. "Terima kasih Pak Harun" ujar Julia. 

Sebelum Makmah keluar ke kedai tadi, Makmah dah berpesan kepada suaminya,Pak Harun supaya memberikan berus gigi baru kepada Julia. 

Apa yang korang fikir tadi..?? Makmah dan Pak Harun dah anggap Julia macam anak mereka sendiri laa...







Perfume wangi kekal lama
Perfume memikat wanita, sekali pakai kekal wangi 24 jam. Konfem ramai wanita tegur
Beli sekarang!




Sewa Kereta Murah, Sewa Kereta Kota Bharu, Sewa Kereta Kelantan, Sewa Kereta Pengkalan Chepa, Sewa Kereta Pandu Sendiri, Cuti-cuti Kelantan, Tempat menarik di Kelantan, Homestay Kota Bharu, KLIK DISINI

4 comments:

  1. hahaha..dasyat tol entri ni.bat kte fikir bkn2~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. idea kawan pakjhu ni.. jgn fikir bkn2 yer.. entri nk knekan org2 yg ske bce bahan macam ni.. :)

      Delete
  2. Macam syaitannnnnnn(dialog mat nisfu pd bujang lapok)

    ReplyDelete
  3. lheeee....engatkan apalah tadi. eish!

    ReplyDelete

MUST READ